tisdag 22 november 2011

2011119-22
När vi anlände till Stockholm på fredagskvällen så skyndade vi oss till Orion teatern och tittade på deras föreställning. Inga kort från uppträdandet, men här är några som var med som stod i stallgången när vi fick gå runt och titta där, inga kort på hästarna.
Utsikten från vårt fönster på Zinkensdamm
Kursen vi var på handlade om att ta bort blockeringar som vi har. Blockeringar kunde försvinna på 10-20 min,  vi fick träna på varandra två o två, mycket intressant.
Victoria har tagit hand om Jasmine under helgen.

I går red jag ut med Maria o Flipa o Kerstin med ?. När vi var högt upp på berget såg vi solen gå ner och hur dimman började lägga sig i dalen. Det var mycket vackert, tyvärr så hade vi inte någon kamera med.
På kvällen for jag till Elisabeth, då tyckte jag inte om dimman som var mycket tät, tror jag körde i 30 km!
Dimman kom i dag också när jag var i stallet. Det var halt på vägen så vi höll oss i paddocken och tömkörde lite.


Smilla har varit med mig i dag och tycker visst nu att det är skönt att sträcka ut sig efter att ha varit med i stallet.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Du räddade min och Smillas dag som så ofta, tack än en gång!

Rosa sa...

:))