torsdag 6 oktober 2011

110930-1005
Oj vad tiden rinner iväg, hinner inte med mig här.
 Reste ner till Elisabeth på fredag den 30 för att vara med på kursen för Ewa Angantyr.
Det blåste och var lite kyligt på söndag
Anna på Tulo var också med, Vi kunde göra hagar åt våra hästar på utsidan av banan.
Jasmine bjöd på mer energi än tidigare, tränade första dagen på att kunna sakta av och stanna med eftergift  utan spänning.
Andra lektionen så tränade vi på galoppen
Tredje var det öppna och sluta och börja med förvända galoppen. Har nu fått en hel del att träna vidare på.




Lite barnpassning av glada Ingrid.



Jasmine fick sällskap av en svan med två ungar i hagen bredvid henne.


Jag såg också en hjort tror jag det var, för stor för att vara ett rådjur, den var också i hagen där svanen är.
Måndag var vilodag för hästarna. Tisdag  så for vi till Järbos ridplan, det blåste en hel del och jag kände mig inte på humör att göra så mycket.
På onsdag så reste jag hem. Det blev en glad överraskning att den nya vägdragningen på E-4 hade öppnats så man slapp åka gamla E-4-an.

1 kommentar:

Blenda Elby sa...

Bra att se bilden på Tulo och mej, satt just och funderade i går på om jag verkligen ska ha så långa läder som jag hade sen, efter att bilden togs, och ja det ska jag ser jag nu...