lördag 31 oktober 2009

Red ut i dag, bort mot en travbaneslinga. Tränade lite enkla byten genom att försöka galoppera 5 språng, ner till skritt och ny galopp, inte perfekt antal språng och fattningar, men en början. Stallkompisarna säger att de tycker Jasmine är lita annorlunda att ta in och ut sedan hon hade tråden i svansen. Ingela var i stallet och behandlade de andra hästarna, jag bad henne titta på J också, hon hade lite ont om tid men J fick en kort behandling, satt en hel del kvar i korset. Har äntligen skickat in min On Line, och fick svar i går från Parelli audition att de fått min film och att jag får vänta 3-4 veckor på svar. Det finns fortfarande lite grönt att äta. När vi kom ut på travvägen så såg Jasmine något. Längst bort i början av skogskanten är det 3 rådjur som rör sig.

3 kommentarer:

Nypan sa...

Fina bilder. Vi såg 3 st rådisar på Grönängen idag oxå. Det är nog för att älgjägarna är i farten, eller så är det för att det börjar bli ont om mat i skogarna. Men, men..
Jag håller tummarna för dig. :-)

Ses vi i morgon?
Kram

Unknown sa...

På vilket sätt blev hon förändrad efter "tråd" händelsen?

Elisabeth sa...

Fina bilder , roligt att du håller i bloggandet. Nu ska jag sätta in dig på min blogglista :)